Бронеавтомобіль «Козак 5А»: комплексна система кондиціювання

 

Комплект обладнання, розроблений спеціалістами TPU для доповнення штатної системи кондиціювання універсальної бронемашини «Козак 5А» класу MRAP для поліції та спецпідрозділів. Наша кліматична система виступає другим контуром, який забезпечує комфорт у відсіку десанту, незалежно від основного кондиціонера шасі бронеавтомобіля. Це повноцінний кондиціонер зі своїм компресором, конденсатором, випарником та елементами керування.

Система має холодопродуктивність 9 кВт і створена спеціально для експорту в країни зі спекотним кліматом для забезпечення комфорту екіпажу, що особливо корисно під час тривалих місій. Для цього в задній частині десантного відділення встановлений додатковий випарник підвищеної потужності. Кондиціонер здатний створити комфортний мікроклімат всередині бронеавтомобіля навіть за температур зовнішнього середовища від –40 до 55 °C.

 

 

 

 

 

 

 

«Київ 50» і «Харків 90»

Готові автономні системи та розширювачі систем кондиціювання транспортних засобів, які були розроблені для військових та силових структур, є універсальними й підходять для транспортних засобів як спеціального, гуманітарного, так і цивільного призначення.

Наші інженери інтегрували ці кліматичні рішення у бронетранспортери типу «Хорунжий», забезпечивши комфорт екіпажу та надійний запуск двигуна машини навіть за екстремальних температур у діапазоні від –40 до +55 °C.

За наявності штатного кондиціонера для шасі, наші розширювачі дозволяють підвищити ефективність системи та адаптувати її до затребуваних технічних характеристик, при цьому зберігають відповідність кінцевого результату до умов гарантійного та сервісного обслуговування оригінального продукту та вимог до екологічності та сертифікації.

 

 

Козак-2М1 / Козак-5

Інтегроване рішення для розширення штатної системи кондиціонування для бронеавтомобілів. Для вітчизняного покупця ми дообладнали Козак-2М1 додатковим випарником для охолодження відсіку для десанту. Кондиціонер із потужністю охолодження 6 кВт створює комфортні умови в кабіні та працює автономно від основного кондиціонера, таким чином зберігаючи сприятливу температуру навіть за вимкненого двигуна.

Додатково до системи встановлюється опалювач для передпускового підігріву двигуна, що надає можливість швидкого запуску без додаткового зносу обладнання автомобіля. Це дозволяє ефективно використовувати автомобіль у суворих умовах експлуатації, забезпечуючи комфорт та надійність в незалежно від обставин.

Працюючи над машиною Козак-5, ми вбудували в штатну систему кондиціювання шасі додатковий уніфікований випарник для охолодження десантного відділення. Випарник виконаний у металевому корпусі й виконаний із системою розведення охолодженого повітря.